Dini Soru / Sorular / Kocam evlenmek istiyor

Kocam evlenmek istiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Kocam evlenmek istiyor

Soru

Yaklaşık 10 aydır eşimle bazı sorunlarımız var. Ayrılmamak için gayret gösteriyorum. İkinci eş istiyor ve o kadınla görüşüyor. İmam nikahları yok. 10 aydır buluşup görüşüyorlar arabayla geziyorlar. Ne ona nikah yapıyor ne benden ayrılıyor. Son 3 gündür rüyamda o kadınla evlenmek için hazırlıklar yaptığını ailesinin de bu evlilik için yardım ettiğini görüyorum. o kadınla karşı karşıya geliyorum rüyamda ve kavgalar oluyor. 3 gündür ağlayarak uyanıyorum.

Ne yapmam lazım. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Eşim ayrılalım dediğimde sen benim sabrımsın, dayanacağım sonuna kadar diyor. Ne ondan vazgeçiyor ne benden. 1 çocuğumuz var. Aramızdaki problemleri bilmese de tavırlarımızdan anlayacak yaşta. 14 yaşına girecek. Ne yapmalıyım?

Cevaplar
Ben hoca değilim ama cevap vermek istedim. Allah korusun böyle şeylerden sen sabır iste Allah’tan ve sukret
Allah önüne bi hediye koyar onun önüne de engeller eğer engelde isyan edersen hediyeyi göremezsin.

Anneniz yasiyorsa onun yanına gidin bir süre izin alabilirseniz esinizden ya da konuşun onunla, neden madem benimle evlenmeseydin evlendik mutlu değilsin ben de değilim o zaman neden bu ev var diye. Bagirmadan sakince kendime zarar vermekten korkuyorum, mutlu bir anım yok, bana bu yaptıklarını nasıl ödersin, öbür dünyada diyin. Mantıklı konuşun kavga etmeden. Hala olmaz diyorsa aslında hukuken hakim sizi boşar, sonuçta aldatma var başka bir kadın ama siz onunda rızası olsun istiyorsunuz belki, belki de size kötülük yapmasından korkuyorsunuz, hiç bi şey olmuyorsa en başta dediğim gibi Allahım neden ben değil şükürler olsun buna da şükür çocuğum var yaşıyor saglikliyiz diye dua etmeye devam et, her gecenin bir sabahi vardır. Allah sabır versin sizin için dua edicem.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Allah beni seviyor mu başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

3 Yorumlar

  1. Bu gördüğün rüyalar bu olayda etkilendiğinden ve rahatsız olduğundan dolayıdır. Evlilik haram olmasa bile bu şekilde yaptığı şey zaten caiz değildir. Hakime başvurarak boşanma hakkın vardır. Aile büyüklerine danışarak hareket edebilirsin. Olayı içinden bilmeden sana çok açık bir şekilde şunu yap diyemeyiz. Allah yardımcın olsun.

  2. Rabia Hn çok teşekkür ederim dualarınız için.Allah razı olsun.
    Annem babam her zaman arkamda bunu biliyorum. Fakat yaşlı insanlar ve eşimi çok severler. onlara söylediğimde yıkılırlar, sağlıklarına bir şey olacak diye ödüm kopuyor. susuyorum o yüzden. katlanmak çok zor. hiç kimseye anlatamıyor insan. eşimin ailesi durumu biliyor. benden yana olduklarını söylüyorlar ama düzeltmek için hiç bir çabaları yok. eşim sabret bi bildiğim var elbet diyor ama görüşmeye mesajlaşmaya devam ediyor.kadın dul çocukları var. çarşaflı biri üstelik. çıkmazdayım. dinlediğiniz için sağolun..

  3. Bende ihanete uğruyorum benim kocam benimle resmi nikahla evli ama bosanalım dıyo 2 cocuğum var napıcam esım bide o kadınla evlencek bu arada imam nikahında olacağım için iliskide devam edecek napıcam cocuklarımdan ayrılamam

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.