Dini Soru / Sorular / İslamda kırkı çıkan bebeğe ne yapılır

İslamda kırkı çıkan bebeğe ne yapılır

Sponsorlu Bağlantılar

İslamda kırkı çıkan bebeğe ne yapılır

Soru

Bebeğin kırkı çıkmış ama akşamları gezmeye çıkarıldığında yanında kur an bulundurulması gereklimidir acaba? Dini anlamda bebeğin yanında ne olması gerekir?

Cevap

Selamun aleykum. Kırk gününü doldurmuş olan bebeğinizin yanında kuranı kerim bulundurmak zorunda değilsiniz. Bebeğin yanında olması emredilen böyle bir şey zaten islamda yoktur. Ancak faziletinden ve bereketinden dolayı her zaman kuranı kerim bulundurulabilir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Muhabbet kuşum öldü çok üzgünüm başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

2 Yorumlar

  1. Hocam selamın aleyküm. Öncelikle Allah sizden razı olsun. İnsanları bilgilendirip içlerini Allahın izni ile ferahlatan cevaplar veriyorsunuz. Benim sorum bebeğin 40 ı ile ilgili. Böyle birşey varmıdır. 40 banyosu gibi. Yüzük mü taş mı o tarz bişeydi Galiba tam bilmiyorum. Böyle birşey varmıdır varsa nasıldır. İnternetten baktım kötü biri yanı yoktur güzel bir gelenektir yazıyordu. Bi yerde De eski şaman geleneği imiş. Eski şaman geleneği ise günümüze Kuran okunue bir şekilde değiştirilerek mi gelmiştir. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    • Aleykum selam. Bebeğin kırkı ve kırkı çıktıktan sonra bu anlattığın gibi uygulamalar dinimizde yoktur. Asla bunları yapmayın ve önemsemeyin. Bunlar dinde olmayan şeylerdir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.